MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
ca. 3 uur
organisatie
Huisartsenposten Amsterdam
kosten
basistarief
Gratis
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Conflictmanagement, Communicatietechniek
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
3
punten
abonnement
e
learning
Omgaan met weerstand (2019)
Accreditatie Periode: 3-1-2019 t/m 3-1-2020
Deze Online Nascholing is niet meer geaccrediteerd!
Wilt u een andere Online Nascholing vinden:
Op het gebied van 'Conflictmanagement' of 'Communicatietechniek'?
Van dezelfde aanbieder?
Of wilt u liever zelf (uitgebreid) kunnen zoeken?

Na het bestuderen van deze e-learning kennen de deelnemers de verschillende soorten emotioneel en agressief gedrag en weten zij hoe zij hier mee om kunnen gaan.

Voorafgaand aan de vaardighedentraining 'Omgaan met emotie en agressie' bestuderen de deelnemers de e-learningmodule ‘Omgaan met weestand’ op hun computer of tablet. De module bestaat uit filmpjes, animaties, testjes en korte, krachtige teksten. Door de e-learningmodule te doorlopen krijgen medewerkers inzicht in het ‘waarom’ achter de training en leren alle tips & trucs in de communicatie met emotionele en agressie klanten.
Zij weten verschillende soorten emotioneel en agressief gedag van elkaar te onderscheiden en weten wat zij moeten doen in welke situatie.

Hoofdstukken:

  1. Introductie
  2. Slecht nieuws vertellen
  3. Herkennen van gedrag
  4. Ombuigen van A- en B-gedrag
  5. Benoemen van C-gedrag
  6. Grenzen stellen aan agressie
  7. Test jezelf
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!