MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
ca. 2 uur
organisatie
Latona Organisatie- & Opleidingsadvies
kosten
basistarief
€ 70,00
extra prijsinformatie
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek, Spoed Eisende Hulp, Samenwerking
onderwerp(en):
Triage
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
2
punten
abonnement
e
learning
Triage & Communicatie
Accreditatie Periode: 17-11-2019 t/m 17-11-2020
Deze Online Nascholing is niet meer geaccrediteerd!
Wilt u een andere Online Nascholing vinden:
Op het gebied van 'Communicatietechniek', 'Spoed Eisende Hulp' of 'Samenwerking'?
Van dezelfde aanbieder?
Of wilt u liever zelf (uitgebreid) kunnen zoeken?

Cursisten ontwikkelen een gelijke kennisbasis ten aanzien van communicatie binnen telefonische triage, zodat zij hun communicatie effectief kunnen inzetten binnen de verschillende fasen van het triagegesprek.

Leerdoelen

De triagist kan….

  • benoemen wat het belang is van communicatie tijdens een triagegesprek.
  • het verschil tussen open, gesloten en suggestieve vragen benoemen.
  • benoemen wanneer je open en gesloten vragen in een triagegesprek stelt.
  • open, gesloten en suggestieve vragen herkennen.
  • beschrijven waarom je regie moet nemen en houden in het gesprek.
  • beschrijven hoe je regie moet nemen en houden in het gesprek.
  • beschrijven hoe je de LSD-methode gebruikt tijdens een gesprek.
  • beschrijven hoe je de contextuele factoren meegenomen moet nemen tijdens het voeren van een triagegesprek.
  • beschrijven wat valkuilen zijn tijdens het voeren van een triagegesprek.
  • benoemen wat de Kernset inhoudt en wat de meerwaarde ervan is.
  • de ABCDE-beoordeling in laag urgente gesprekken toepassen.
  • aangeven dat het goed doorlopen van de eerste fase ervoor zorgt dat de antwoorden van fase 2 beter geïnterpreteerd kunnen worden.
  • op basis van een gegeven ingangsklacht het vervolg van een laag urgent gesprek beschrijven.
  • benoemen hoe je moet omgaan met het advies van NTS.
  • benoemen hoe je de vervolgactie/advies en het vangnet van een laag urgent gesprek bepaalt.
  • in casuïstiek op de meest optimale manier communiceren tijdens de eerste, tweede en derde fase van het triagegesprek.
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!