Om de kwaliteit van de gespreksvoering van de triagist te borgen worden in de organisatie van de acute zorg alle triagisten geaudit.
In deze cursus worden de auditoren, in bezit van een coach /audit diploma, jaarlijks opnieuw geschoold en getoetst om de kwaliteit van de auditing te onderhouden. Deelnemers hebben allemaal het diploma coach de coach en dus ook de voorkennis en ervaring op alle onderdelen die in de cursus worden behandeld. Leerdoelen voor deze cursus zijn de volgende.
Doelstellingen
- De deelnemer kan een telefoongesprek met 80% of hoger juiste score beoordelen met behulp van de scorelijst in de digitale omgeving.
- De deelnemer kan de scores die afwijken met de ijking opnieuw waarderen volgens de vastgestelde criteria.
- De deelnemer kan de persoonlijke ontwikkelpunten voor de coaches benoemen.
- De deelnemer kan de triagist motiveren deze in het persoonlijk ontwikkelingsplan op te nemen.
- De deelnemer herkent de meest voorkomende beoordelingsfouten en houdt kan hier rekening mee houden met het uitvoeren van audits.