MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Reeks
organisatie
Leerpunt KOEL B.V.
kosten
basistarief
€ 335,00
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek
ICPC:
A
sponsoring
Deze nascholing wordt niet gesponsord.
accreditatie
accreditatie
4
punten
locatie
Stichting DOKh
Robijnstraat 6
1812 RB Alkmaar
☎ +3172 5279 100
overig
08
Jun
2021
SOH herregistratie - Communicatie met patiƫnten
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Op het gebied van:
'Communicatietechniek'
Van aanbieder:
Leerpunt KOEL B.V.
In de omgeving:
Alkmaar

Vorig jaar (2018) is de opleiding SOH ontwikkeld tot een scholing waarin blended leren centraal staat. Hiermee verhogen we de kwaliteit van de SOH-opleiding en hopen we u, als SOH-er nog beter op te kunnen leiden.

Om deze kwaliteitsimpuls verder door te kunnen voeren, is het noodzakelijk dat we de SOH-hercertificering ook anders in gaan zetten. In de vernieuwde SOH-hercertificering zal meer ruimte zijn voor de verdieping of verbreding van specifieke competenties, wat in lijn is met de feedback die wij hebben ontvangen van deelnemers in de voorgaande jaren. Daarnaast zullen er in de SOH-hercertificering ook mogelijkheden worden geïntegreerd voor blended leren.

Wat dit betekent voor u als SOH-er:

Als SOH-er is het de bedoeling dat u iedere 2 jaar 6 punten haalt om uw SOH-diploma te behouden. Hiervan is 1 onderdeel (van 2 punten) verplicht.

Het verplichte onderdeel betreft een webinar van 2 uur. In deze webinar komen de laatste updates in het vakgebied en de nieuwe protocollen aan bod, zodat u op de hoogte wordt gebracht van relevante ontwikkelingen.

Er blijven dan nog 4 uren (punten) over. Hiervoor bieden we u de keuze uit meerdere scholingen, die we in de komende jaren steeds verder zullen uitbreiden. Op deze manier kunt u, uw professionele ontwikkeling aansturen op persoonlijke interesses en leervoorkeuren.

Inhoud

  • Theorie consultvoering.
  • Vaardigheden consult.
  • Oefenen.

Leerdoelen

  • Consult verrichten met een vaste opbouw.
  • Creëren van een uitnodigende omgeving voor het eerste contact in het consult.
  • Structuur aanbrengen in een consult.
  • Hanteren van het klacht-ziekte model.
  • Uitdiepen van de hulpvraag van de patiënt door verschillende vaardigheden toe te passen.
  • Informatie afstemmen op de behoefte van de patiënt.
Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!