MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Dagdeel
organisatie
CVision training en opleiding B.V.
kosten
basistarief
Op aanvraag
extra prijsinformatie
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
4
punten
overige informatie
Prijs op aanvraag.
in
company
Cliëntgerichte Communicatie
Accreditatie Periode: 12-2-2019 t/m 12-2-2020
Deze nascholing is niet meer geaccrediteerd!
Wilt u een andere nascholingen vinden:
Op het gebied van 'Communicatietechniek'?
Van dezelfde aanbieder?
Of wilt u liever zelf (uitgebreid) kunnen zoeken?
in-company nascholing

In deze training leren de deelnemers hoe ze een goed relatie- en cliëntgericht gesprek voeren, zodat ze precies weten welke inhoudelijke expertise nodig is om voor en met de cliënt de juiste beslissing te nemen.

Naast het aanleren van deze vaardigheden heeft de training ook nadrukkelijk tot doel in een veilige omgeving te oefenen met telefoongesprekken, zodat de deelnemers de eerste ervaring opdoen. De training laat aan de hand van voorbeelden en oefeningen vanuit de dagelijkse praktijk zien wat het belang van goede communicatie is. We bieden een theoretische basis die direct vertaald wordt naar de dagelijkse praktijk.

Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!