MENU
Advertentie
Advertentie
tijdsduur
Dagdeel
organisatie
Federatie WDH Midden-Nederland IA06-170
kosten
basistarief
€ 200
leden
€ 160
extra prijsinformatie
informatie
gebied:
Overig
categorie(ën):
Communicatietechniek
ICPC:
A
sponsoring
Onbekend
accreditatie
accreditatie
3
punten
locatie
Federatie WDH Midden Nederland
Dalplein 61
3762 BN Soest
☎ +3135 5880 007
overig
08
Okt
2019
Training telefonie voor assistenten
Deze bijeenkomst is reeds geweest
Wilt u toekomstige nascholingen vinden:
Op het gebied van:
'Communicatietechniek'
Van aanbieder:
Federatie WDH Midden-Nederland IA06-170
In de omgeving:
Soest

Tijdens de nascholing zullen we, aan de hand van een communicatiemodel, stap voor stap de opbouw van een (telefoon)gesprek behandelen.

De volgende onderwerpen zullen aan de orde komen:

  • Hoe open je een (telefoon)gesprek volgens de (telefoon)etiquette?
  • Wat is een ‘open hulpvraag’ en waarom is het goed om hem te stellen?
  • Op welke manier kan je de hulpvraag van de patiënt het snelst achterhalen?
  • Wat is de kracht van actief luisteren en hoe doe je dat?
  • Hoe zorg je ervoor dat een patiënt akkoord gaat met jou aanbod?
  • Hoe sluit je een gesprek goed af waardoor er zowel bij jou als bij de patiënt een prettig gevoel achter blijft?

Al deze onderwerpen zullen jou helpen bij het voeren van een efficiënt en patiëntgericht (telefoon)gesprek waarbij de patiënt de ruimte krijgt om zijn hulpvraag duidelijk te maken en de gespreksduur verkort wordt.

Hebt u suggesties voor het verbeteren van deze pagina of algemene op- of aanmerkingen met betrekking tot onze website? Laat het ons hier weten!